Hobekuntzak segurtasunean
Gorde
Kendu nire zerrendatik

Belateko eta Almandozeko tunelak gehienez 7 hilabetez itxita egongo dira

Segurtasun hobekuntzak egiteko lanak udaberrian hasiko dira, hurrengo negua hasi aurretik bukatuak egon daitezen.
Belateko tunela N-121-A errepidean.
Belateko tunela N-121-A errepidean. Argazkia: Jon Irazoki.

Nafarroako Gobernuak ia bost milioi euro bideratuko ditu Belateko eta Almandozeko tunelak (N-121-A errepidea) Europan indarrean dagoen segurtasun arautegira egokitzeko. Hori horrela, gehienez zazpi hilabetez itxita egongo dira lanak aurrera eramateko.

Lanak udaberrian hasiko dira, hurrengo negua hasi aurretik bukatuak egon daitezen, Manu Ayeri kontseilariak prentsaurrekoan adierazi duenez.

Suari aurre egiteko kableak ezarriko dituzte, baita likido toxiko eta sukoiak kanporatzeko sistema bat ere. Bestalde, Belaten, bere luzera dela eta, bi bazterbide berri eraikiko dituzte, bana noranzko bakoitzean, ibilgailuek larrialdiko geldiune gehiago izan dezaten.

Lanak aurrera eramaten dituzten bitartean, A-15 autobidea izango da trafikorako saihesbidea.

Baita NA-1210 errepidea, Belateko mendate ohia; horretarako, aurretik atondu beharko dute mendatea.

Zure interesekoa izan daiteke

18:00 - 20:00
ZUZENEAN
Duela  min.

Urdaibaiko Guggenheim museoa baztertu dute, proiektua iragarri eta 17 urtera

Bi urteko azterketa eta hamaika eztabaidaren ondoren, Urdaibaiko Guggenheim proiektua baztertzearen erabakia hartu du Patronatuak. Orain hilabete, Elixabete Etxanobe Bizkaiko ahaldun nagusiak azaldu zuen luze joko zuela museoa eraikitzeko lurrak garbitzea, bai eta egitasmoaren aurkako salaketak epaitegietan argitzea ere. Eta kalean proiektuak kritika andana jaso izan du talde ekologisten eta herritarren aldetik.

Estacion Renfe
18:00 - 20:00
ZUZENEAN
Duela  min.

Espainiako Gobernuak iragarritako garraio-abonu bateratua urtarrilaren 19tik aurrera erabili ahal izango da

Oscar Puente Garraioetako eta Mugikortasun Iraunkorreko ministroak adierazi duenez, Gobernuaren asmoa gainerako administrazioekin lan egitea da, hala nola autonomia-erkidegoekin eta udalekin, etorkizunean hiri barruko eta hiriarteko abonuak bateratu zein integratzeko eta garraio-txartel bakarrarekin funtzionatu ahal izateko, Europako beste herrialde batzuetan gertatzen den bezala.

Gehiago ikusi