Renfek bideozaintza jarriko du Andoain, Beasain, Gros, Hernani, Lezo, Ordizia eta Tolosako geltokietan
Renfek Gipuzkoako zazpi geltokietan bideozaintza adimenduneko sistemak jartzeko lanak abiatu ditu. Gauzak horrela, Andoain, Beasain, Gros, Hernani-Erdigunea, Lezo-Errenteria, Ordizia eta Tolosako aldiriko geralekuak kamera adimendunez zainduta egongo dira. Obrak 2023ko lehen hiruhilekoan amaitzea espero da.
Sistema horrek modu automatizatu eta anonimoan biltzen eta gordetzen ditu datuak geltoki bakoitzeko CCTV sistemaren bitartez, eta aginte-koadro bakarrean txertatzen ditu. Proiektuaren helburua bezeroaren segurtasuna eta esperientzia hobetzea da, betiere datuak babesteko araudia zorrozki betez.
Renfe konpainiak jadanik 60 geltoki baino gehiagotan jarri ditu bideozaintza adimenduneko sistemak Estatu espainiarrean. Renfe Smart Security Station' (RS3) izeneko proiektuaren barruan kokatzen da egitasmoa, eta aldiriko 483 geltokiren segurtasun-sistemak erabat digitalizatzeko lehen urratsa besterik ez da. Proiektua 2024an amaitzea aurreikusten da.
Denbora horretan zehar, 5.000 segurtasun-kamera analogiko baino gehiago ordeztuko dituzte IP kamerengatik. Modu horretan, CCTV sistemaren bidez jasotako informazioa bideo-analitikako sistema integratu batean partekatzeko aukera egongo da.
Sistemaren onurak
Segurtasun-sistema adimendunari esker, geltokietan gertatzen ari dena ikusi ahalko da denbora errealean. Adibidez, behar izanez gero, une jakin batean jende andana egotekotan geltoki zehatz batean, langile gehiago bidaltzea posible izango da. Era berean, segurtasunarekin lotutako gertakariak atzeman ahalko dira; hala nola, pertsonak edo objektuak trenbidera erortzea, suteak, ekintza bandalikoak edo ordaindu gabe sartzea.
Zure interesekoa izan daiteke
Kamioilari bat zauritu da Taxoaren, deskargatzen ari zen metalezko fardel bat gainera erorita
59 urteko gizona Nafarroako Unibertsitate Ospitalera eraman dute, pronostiko erreserbatuko kolpe ugarirekin. Larunbat honetan, lanean ari zela gertatu da istripua.
MasOrange osoa eskuratzeko akordio ez-loteslea iragarri du Orangek
Operazioa urte honen amaieran egitea aurreikusten du. Horrela, Euskaltel, MasOrangen integratuta dagoena, enpresa frantsesaren eskuetara igaroko da.
Dozenaka kamioik trafikoa oztopatu dute Iruñean, baldintza hobeak aldarrikatzeko
Tradisna elkarteak hilabeteak daramatza "fiskalitate justua", garraio astunari bidesarien kobrantza etetea edota azpiegiturak hobetzea aldarrikatzen.
Eusko Jaurlaritzak Berrikuntzaren Itsasargiak abiatu ditu, Euskadi abangoardia zientifiko eta sozialeko Europako polo gisa sendotzeko
Berrikuntzaren Itsasargiak aurkeztu ditu, lehentasunak eta apustuak argitu, eta gizartean eta ekonomian eragina izango duten ezagutza aurreratuko proiektuak sustatzeko. Berrikuntza Funtsak 81 milioi euro izango ditu 2026an, eta % 6 handituko da urtero, 2030ean 103 milioi eurotik gorakoa izateko.
Angularen arrantza, bertan behera Euskadin
Erabakia bi txostenetan eta Arartekoaren ebazpen batean oinarritu da, aurreko kanpainan Euskadin 198,44 kilo angula arrantzatu ondoren.
Errenta aitorpena: urtea amaitu aurretik kontuan hartu beharrekoak
Datorren urteko errenta aitorpenerako oraindik hilabete asko geratzen bada ere, 2025eko ekitaldia amaitu aurretik, hainbat neurri har ditzakezu zergak arintzeko. Urtea amaitzeko bi hilabete falta direnean, Arkaitz Urdapilletarengana guri zenbait aholku eman dizkigu faktura fiskala murrizteko.
62 urteko gizon bat hil da Iturmendin, lan-istripu batean
Egurgilea mozketa lanak egiten ari zen Nafarroako herrian, Maugiaburu inguruan, eta adar bat gainera erorita zauritu da.
EAEk Espainiako Estatuari ordainduko dion Kupoa 1.532 milioikoa izango da 2026an, % 2,9 gehiago
2025ean 1.407 milioi euro ordaindu ditu guztira, baina ostegun honetan argitaratutako aurrekontuak kalkulatu du aurtengo azken likidazioa handiagoa izango dela, 1.700 milioikoa, hau da, aurreikusitakoa baino 293 milioi gehiago.
Europako Banku Zentralak interes-tasak % 2an mantendu ditu inflazioa egonkor dagoelako
EBZren Gobernu Kontseiluak, Florentzian bilduta, uste du "ekonomiak hazten jarraitu duela, nahiz eta nazioarteko ingurunea zaila izan".
Volkswagen taldeak mila milioitik gorako galerak izan ditu hirugarren hiruhilekoan, muga-zergak eta Porscheren arazoak direla eta
AEBko muga-zergen igoerak eta Porsche kirol-autoen fabrikatzailearen estrategia-aldaketak (errekuntza-motorra duten modeloen ekoizpena mantendu nahi du) 7.500 milioi euroko karga gehigarria ekarri dio taldeari. Karga horiek gabe, errentagarritasun-operatiboa % 5,4koa izango litzateke.