KORONABIRUSA
Gorde
Kendu nire zerrendatik

Tailer mekanikoak garraiolarien ibilgailuak konpontzeko bakarrik ireki ahalko dira

Espainiako Gobernuko Garraio Ministerioak gaur argitaratu duen aginduaren arabera, "publiko orokorra" ezingo dute artatu ibilgailuak konpontzeko tailerretan.
Tailer mekaniko baten artxiboko irudia. Argazkia: EiTB.

Koronabirusa dela-eta alarma-egoerak irauten duen bitartean, ibilgailuak konpondu eta mantentze-lanak egiteko tailerrak zabaltzeko baimena eman du Espainiako Gobernuak, baina garraiolarien ibilgailuak hartzeko bakarrik. Neurri horrekin, elikagaien edota bestelako oinarrizko produktuen hornidura ziurtatu nahi dute. 

Garraio Ministerioak onartutako agindua gaur sartu da indarrean, Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu ondoren. Bertan zehazten denez, "publiko orokorraren ibilgailuak", hau da, merkantzien garraiorako erabiltzen ez direnak, ezingo dira eraman konponketa-tailerretara.

Halaber, ibilgailuentzako piezak eta osagaiak saltzen dituzten dendek ere zabaltzeko aukera izango dute, tailerren hornidura bermatzeko.

Aginduak jasotzen duenez, ezinbestekoa da tailer edota saltoki horiek Osasun Ministerioak koronabirusari aurre egiteko ezarritako neurriak betetzea.

Joan den larunbatean ezarri zuen Pedro Sanchez Espainiako presidenteak alarma-egoera, COVID-19aren pandemia geldiarazteko. Muturreko neurria da, eta legez muga ditzake pertsonen mugimenduak Estatu osoan edo zati batean.

Konstituzioak ezohiko neurri gisa jasotzen du alarma-egoera, hondamendi, zorigaitz edo zorigaitz publikoen aurrean; horien artean daude epidemiak ere.

Kontuan izan osasun agintariek koronabirusaren aurrean eman dituzten aholkuak. Albiste faltsuak zabaldu arren, agintariek emandakoei bakarrik egin kasu. Zalantzarik baduzu edo gaitza hedatu den gune batera bidaian joan ostean sintomarik baduzu, Osasun Kontseiluaren telefonora dei dezakezu: 900 20 30 50 (EAE) eta 948 290 290 (Nafarroa). Gogoratu COVID-19 gaitza ez hedatzeko modurik eraginkorrena eskuak sarri garbitzea dela; ahoa estaltzeko maskarak bakarrik dira gomendagarriak sintomak badituzu edo adineko pertsonekin edo immunodeprimituekin harremanetan bazaude.

Zure interesekoa izan daiteke

En el siglo XVI Pasaia (Gipuzkoa) era un centro clave de la industria naval vasca, donde se fabricaban buques mercantes, pesqueros y de guerra. El San Juan fue uno de los muchos barcos balleneros construidos en aquellos astilleros
18:00 - 20:00
Zuzenean
Duela  min.

San Juan baleontzia: Atlantikoko uretan berpiztu zen euskal altxorra

XVI. mendean Pasaian eraikitzen ziren ontzi ugarietako bat da San Juan itsasontzia. 1565eko udaberrian, Kanadako kostaldearen aurrean hondoratu zen, eta itsaspean egon zen 400 urtez baino gehiagoz. 1978an ontzia aurkitu zuten, eta, harrezkero, euskal merkataritzari eta itsas ondareari buruzko historiaren adierazgarria da. 10 urteko lanen ostean, Pasaiako Albaola ontziolak baleontzi mitikoaren erreplika uretaratuko du gaur arratsaldean.

Gehiago kargatu
Publizitatea
X