Gasteizeko Mercedes-Benzeko langileak lanera itzuli dira
Udako oporren ondotik, Gasteizko Mercedes lantegiko ekoizpen-kateak gaur, astelehena, ekin dio berriro ekoizpenari. Hilabeteak lan-gatazka bete-betea eman ostean, 2022ko azken lauhilekoa asmo handiekin hasi dute, 160.000 ibilgailu inguru egin nahi baitituzte, orain arteko marka guztiak hautsiz.
Horretarako, baina, iraileko lau larunbatetan ez dute ekoizpena etengo, eta aurrerantzean eta urte amaierara arte ere larunbat guztietan lan egitea aurreikusi dute.
Hitzarmena sinatu ondotik, eta multinazionalak 1.200 milioi euroko inbertsioa egiteko asmoa iragarri ostean (oraindik baieztatu gabe dago), Arabako lantegia modernizazio-prozesu batean murgilduko da, Eusko Jaurlaritzarekin sinatutako lankidetza-hitzarmenarekin batera. Orain lehentasun nagusietako bat da ibilgailu elektriko berri bat ezkoiztea, eta eraikina horretarako prestatzea.
Arabako Barne Produktu Gordinaren % 30aren jabe da Mercedes, eta instalazioak zabaltzeko oniritzi ofiziala jaso du, egun dituen lurzoruen baitan. Hala, dagoeneko Arabako Aldizkari Ofizialean argitaratuta dago lurzatien eraikigarritasuna eta okupazioa handitzeko erabakia.
Esku hartzeko eremua Oto etorbidearen eta Areeta kalearen artean kokatzen da, eta goiko pasabide baten bidez lotuko dira, orain trenbideak banatzen baititu. Hala, obra horiekin ekoizpen-lerro berri bat eraiki ahal izango da.
2022. urteko azken lauhilekoa ere garrantzitsua izango da Enpresa Batzordearentzat; izan ere, azaroan egitekoak dira hauteskunde sindikalak.
Zure interesekoa izan daiteke
Kamioilari bat zauritu da Taxoaren, deskargatzen ari zen metalezko fardel bat gainera erorita
59 urteko gizona Nafarroako Unibertsitate Ospitalera eraman dute, pronostiko erreserbatuko kolpe ugarirekin. Larunbat honetan, lanean ari zela gertatu da istripua.
MasOrange osoa eskuratzeko akordio ez-loteslea iragarri du Orangek
Operazioa urte honen amaieran egitea aurreikusten du. Horrela, Euskaltel, MasOrangen integratuta dagoena, enpresa frantsesaren eskuetara igaroko da.
Dozenaka kamioik trafikoa oztopatu dute Iruñean, baldintza hobeak aldarrikatzeko
Tradisna elkarteak hilabeteak daramatza "fiskalitate justua", garraio astunari bidesarien kobrantza etetea edota azpiegiturak hobetzea aldarrikatzen.
Eusko Jaurlaritzak Berrikuntzaren Itsasargiak abiatu ditu, Euskadi abangoardia zientifiko eta sozialeko Europako polo gisa sendotzeko
Berrikuntzaren Itsasargiak aurkeztu ditu, lehentasunak eta apustuak argitu, eta gizartean eta ekonomian eragina izango duten ezagutza aurreratuko proiektuak sustatzeko. Berrikuntza Funtsak 81 milioi euro izango ditu 2026an, eta % 6 handituko da urtero, 2030ean 103 milioi eurotik gorakoa izateko.
Angularen arrantza, bertan behera Euskadin
Erabakia bi txostenetan eta Arartekoaren ebazpen batean oinarritu da, aurreko kanpainan Euskadin 198,44 kilo angula arrantzatu ondoren.
Errenta aitorpena: urtea amaitu aurretik kontuan hartu beharrekoak
Datorren urteko errenta aitorpenerako oraindik hilabete asko geratzen bada ere, 2025eko ekitaldia amaitu aurretik, hainbat neurri har ditzakezu zergak arintzeko. Urtea amaitzeko bi hilabete falta direnean, Arkaitz Urdapilletarengana guri zenbait aholku eman dizkigu faktura fiskala murrizteko.
62 urteko gizon bat hil da Iturmendin, lan-istripu batean
Egurgilea mozketa lanak egiten ari zen Nafarroako herrian, Maugiaburu inguruan, eta adar bat gainera erorita zauritu da.
EAEk Espainiako Estatuari ordainduko dion Kupoa 1.532 milioikoa izango da 2026an, % 2,9 gehiago
2025ean 1.407 milioi euro ordaindu ditu guztira, baina ostegun honetan argitaratutako aurrekontuak kalkulatu du aurtengo azken likidazioa handiagoa izango dela, 1.700 milioikoa, hau da, aurreikusitakoa baino 293 milioi gehiago.
Europako Banku Zentralak interes-tasak % 2an mantendu ditu inflazioa egonkor dagoelako
EBZren Gobernu Kontseiluak, Florentzian bilduta, uste du "ekonomiak hazten jarraitu duela, nahiz eta nazioarteko ingurunea zaila izan".
Volkswagen taldeak mila milioitik gorako galerak izan ditu hirugarren hiruhilekoan, muga-zergak eta Porscheren arazoak direla eta
AEBko muga-zergen igoerak eta Porsche kirol-autoen fabrikatzailearen estrategia-aldaketak (errekuntza-motorra duten modeloen ekoizpena mantendu nahi du) 7.500 milioi euroko karga gehigarria ekarri dio taldeari. Karga horiek gabe, errentagarritasun-operatiboa % 5,4koa izango litzateke.