SARE SOZIALAK
Gorde
Kendu nire zerrendatik

Facebookek mugak jarriko dizkio publizitate politikoari

2020ko AEBko presidentetzarako hauteskundeei begira, arauak gogortuko ditu. Iragarki politikoen egileei identifikazioa eskatuko die eta dirua nork jartzen duen azaltzera behartuko ditu.
Mark Zuckerberg Facebooken sortzailea, artxiboko irudi batean
Mark Zuckerberg Facebooken sortzailea. Artxiboko argazkia: EFE

2020an AEBn egingo diren presidentetzarako hauteskundeei begira, Facebook konpainiak mugak jarriko dizkio publizitate politikoari eta bere arauak gogortuko ditu. Zehazki, iragarki politikoak ordaintzen dituztenen inguruko informazio zehatzagoa eskatuko du.

2016ko hauteskunde kanpainan, Errusiako agenteek AEBko ezinegon politikoa sustatu zuten Facebooken jarritako ordaindutako oharren eta jakinarazpenen bitartez. Ondorioz, Mark Zuckerbergek sortutako konpainiak kritika gogorrak jaso zituen.

Gaur gaurkoz, iragarki politikoen egileei identifikatzea eskatzen die Facebookek. Aurrerantzean, dirua nork jartzen duen ere azaldu beharko dute, bai Facebooken eta baita Instagram plataforman ere.

Araudi berria irailaren erdialdera sartuko da indarrean eta iragarleek hilabeteko tartea izango dute horiek betetzeko. Egin ezean, Facebookek iragarki eskaerak baztertuko ditu.

Zure interesekoa izan daiteke

18:00 - 20:00
ZUZENEAN
Duela  min.

Elon Muskek Grokipedia kaleratu du, AAz egindako entziklopedia: tresnak Trump goraipatzen du eta haren arabera Euskadi ez da existitzen

Elon Muskek bultzatutako plataforma berriak ia milioi bat artikulu sortu ditu adimen artifizialaren bidez, eta joera ideologiko oso argia islatzen du. Egungo bertsioan, Grokipediak ez du "Euskadi" terminoa barne hartzen, 20.000 hitz eskaintzen dizkio Donald Trumpi (80 orrialdeko liburua egiteko adina) eta Francori, HIESari eta esklabotzari buruzko ikuspegi partzialak ematen ditu.

Gehiago ikusi
Publizitatea
X