Zinemaldia
Gorde
Kendu nire zerrendatik

Kowalski Films euskal ekoiztetxearen "Los Tigres" Sail Ofizialean ari da lehian

Iragarkia
GRAFCAV3402. SAN SEBASTIÁN (ESPAÑA), 20/09/2025.- El realizador, Alberto Rodríguez (2d), posa este sábado junto a los actores, Antonio de la Torre (2i), Bárbara Lennie (d), y Silvia Acosta (i), durante la presentación de su película 'Los Tigres', en la Sección Oficial de la 73 edición del Festival de cine de San Sebastián. EFE/Juan Herrero
18:00 - 20:00
"Los Tigres" pelikulako lantaldea. Argazkia. EFE

Alberto Rodriguezek zuzendutako pelikula Antonio de la Torre eta Barbara Lennie ditu protagonista. Itsasoan grabatu dute, urpekarien lana pantaila handira ekarri baitu.

Zure interesekoa izan daiteke

Neguan joareak ozen entzuten diren ibar batean, Aiarak joaldun izatearekin amesten du.
18:00 - 20:00
ZUZENEAN
Duela  min.

Aurtengo Kimuak katalogoko film laburrak aukeratu dituzte

Zazpi film labur hauek hautatu dituzte euskal film laburrak sustatu eta zabaltzeko: ‘Aho beltza' (Alba Lozano), 'Al otro lado' (Pablo Esteo, June San Sebastián, Leyre Fernández, Antton Gorroño, Leire Martínez, Irune Aguirreazaldegui eta Javier Martínez), 'Bitartean, gero' (Raúl Barreras), 'Hemen gaude' (Sébastien Boulard), 'High River' (Daniel Alegrete), 'Joare Tte' (Ekaitz Bertiz) eta 'Los Divulgators' (Pablo Hernando Esquisabel).

Gehiago ikusi
Publizitatea
X