Bertan behera geratu dira Gipuzkoako Avanzako lanuzteak, deialdiaren jakinarazpenean forma akatsa egin baitzen
Gipuzkoako Avanza (Lurraldebus) autobus konpainiaren lanuzteak bertan behera geratu dira, deialdiaren jakinarazpenean forma akatsa egin zelako, EITBk jakin duenez. Nolanahi ere, langileen ordezkariek adierazi dute aldarrikapenekin aurrera jarraituko dutela, eta, laster deituko dituztela mobilizazio gehiago. Hala, gaur goizean ohiko zerbitzua ematen ari dira autobus geltokietan.
Itxura guztien arabera, grebaren jakinarazpenean izandako atzerapenagatik geratu da bertan behera lanuztea. 10 eguneko aurrerapenez jakinarazi behar da greba deialdia. ELA eta LAB sindikatuek apirilaren 5ean jakinarazi zioten Jaurlaritzari, baina enpresari apirilaren 7an adierazi zioten grebaren lehen eguna gaur zela, 9 egun lehenago, alegia. Greba legez kanpokoa dela salatu zuen enpresak, eta, ondorioz, deialdia bertan behera utzi dute, erabat.
Gaur hasi eta hilaren 22ra arte egitekoak ziren lanuzteak, Aste Santu betean, lan-baldintza hobeak aldarrikatzeko. Besteak beste, "gehiegizko lanaldiak" eta "aparteko orduen kontrol eza" salatzen zuten deitzaileek. Euren esku daude, besteak beste, Donostia Bilboko eta Gasteizko aireportuekin lotzen duten autobus-zerbitzuak.
Sindikatuen arabera, enpresak ez du egoera bideratzeko borondaterik eta, bien bitartean, Gipuzkoako Foru Aldundia "ezikusiarena" egiten ari da. Hala, gatazkan esku har dezala eskatu diote foru erakundeari.
Egunotako deituta zeuden sei egun horiekin, guztira 24 ziren deitutako greba egunak, baina, esan bezala, deialdiaren jakinarazpenean akatsa izan da, eta, hortaz, ez da lanuzterik izango.
Zure interesekoa izan daiteke
Kamioilari bat zauritu da Taxoaren, deskargatzen ari zen metalezko fardel bat gainera erorita
59 urteko gizona Nafarroako Unibertsitate Ospitalera eraman dute, pronostiko erreserbatuko kolpe ugarirekin. Larunbat honetan, lanean ari zela gertatu da istripua.
MasOrange osoa eskuratzeko akordio ez-loteslea iragarri du Orangek
Operazioa urte honen amaieran egitea aurreikusten du. Horrela, Euskaltel, MasOrangen integratuta dagoena, enpresa frantsesaren eskuetara igaroko da.
Dozenaka kamioik trafikoa oztopatu dute Iruñean, baldintza hobeak aldarrikatzeko
Tradisna elkarteak hilabeteak daramatza "fiskalitate justua", garraio astunari bidesarien kobrantza etetea edota azpiegiturak hobetzea aldarrikatzen.
Eusko Jaurlaritzak Berrikuntzaren Itsasargiak abiatu ditu, Euskadi abangoardia zientifiko eta sozialeko Europako polo gisa sendotzeko
Berrikuntzaren Itsasargiak aurkeztu ditu, lehentasunak eta apustuak argitu, eta gizartean eta ekonomian eragina izango duten ezagutza aurreratuko proiektuak sustatzeko. Berrikuntza Funtsak 81 milioi euro izango ditu 2026an, eta % 6 handituko da urtero, 2030ean 103 milioi eurotik gorakoa izateko.
Angularen arrantza, bertan behera Euskadin
Erabakia bi txostenetan eta Arartekoaren ebazpen batean oinarritu da, aurreko kanpainan Euskadin 198,44 kilo angula arrantzatu ondoren.
Errenta aitorpena: urtea amaitu aurretik kontuan hartu beharrekoak
Datorren urteko errenta aitorpenerako oraindik hilabete asko geratzen bada ere, 2025eko ekitaldia amaitu aurretik, hainbat neurri har ditzakezu zergak arintzeko. Urtea amaitzeko bi hilabete falta direnean, Arkaitz Urdapilletarengana guri zenbait aholku eman dizkigu faktura fiskala murrizteko.
62 urteko gizon bat hil da Iturmendin, lan-istripu batean
Egurgilea mozketa lanak egiten ari zen Nafarroako herrian, Maugiaburu inguruan, eta adar bat gainera erorita zauritu da.
EAEk Espainiako Estatuari ordainduko dion Kupoa 1.532 milioikoa izango da 2026an, % 2,9 gehiago
2025ean 1.407 milioi euro ordaindu ditu guztira, baina ostegun honetan argitaratutako aurrekontuak kalkulatu du aurtengo azken likidazioa handiagoa izango dela, 1.700 milioikoa, hau da, aurreikusitakoa baino 293 milioi gehiago.
Europako Banku Zentralak interes-tasak % 2an mantendu ditu inflazioa egonkor dagoelako
EBZren Gobernu Kontseiluak, Florentzian bilduta, uste du "ekonomiak hazten jarraitu duela, nahiz eta nazioarteko ingurunea zaila izan".
Volkswagen taldeak mila milioitik gorako galerak izan ditu hirugarren hiruhilekoan, muga-zergak eta Porscheren arazoak direla eta
AEBko muga-zergen igoerak eta Porsche kirol-autoen fabrikatzailearen estrategia-aldaketak (errekuntza-motorra duten modeloen ekoizpena mantendu nahi du) 7.500 milioi euroko karga gehigarria ekarri dio taldeari. Karga horiek gabe, errentagarritasun-operatiboa % 5,4koa izango litzateke.