Manada
Gorde
Kendu nire zerrendatik

Jesus Perez abokatuak La Manadako guardia zibila defendatzeari uko egin dio

Auziaren "lan karga" jarri du arrazoitzat Jesus Perezek, bere bulegoko aktibitatearekin "bateraezina" delako. Agustin Martinez izango da orain Antonio Manuel Guerreroren defentsa.
Jose Antonio Guerrero, La Manadako guardia zibila.
Jose Antonio Guerrero, La Manadako guardia zibila / Argazkia: EFE.

Jesus Perezek La Manadako guardia zibil Antonio Manuel Guerreroren abokatua izateari utziko dio, auziak dakarren "lan karga" bere bulegoko aktibitatearekin bateraezina delako. Guardia zibilari bederatzi urteko kartzela zigorra jarri diote 2016ko Sanferminetan, nagusikeriaz egindako sexu abusu jarraitu delitu batengatik.

Perezek La Manadako lau kidek Pozoblancon ustez egindako sexu abusu delitu batengatik irekitako auzian eta Sanferminak baino lehen Donostian betaurreko batzuk lapurtzeagatik ere defendatzen du Guerrero. Abokatuak Nafarroako Auzitegi Nagusiari jakinarazi dio uko egitea.

Arrazoia, esan duenez, auzi honek sortzen duen "lan karga" da. Bulegoko aktibitatearekin "bateraezina" bihurtu da. "Ezin dugu gure gain hartu", dio abokatu sevillarrak.

Momentu honetatik aurrera, Agustin Martinezek —Manadako Jose Angel Prenda, Jesus Escudero, Angel Boza eta Jesus Cabezueloren abokatua da— guardia zibilaren defentsa ere hartuko du.

MANADA MARTINEZ BECERRA EFE

Agustin Martinez izango da talde osoaren abokatua. Argazkia: EFE.

Talde osoa lehenengo aldiz abenduaren 26an ordezkatuko du. Bost zigortuen kartzelaratzeari buruz erabakiko da Nafarroako Auzitegian.

Zure interesekoa izan daiteke

Estacion Renfe
18:00 - 20:00
ZUZENEAN
Duela  min.

Espainiako Gobernuak iragarritako garraio-abonu bateratua urtarrilaren 19tik aurrera erabili ahal izango da

Oscar Puente Garraioetako eta Mugikortasun Iraunkorreko ministroak adierazi duenez, Gobernuaren asmoa gainerako administrazioekin lan egitea da, hala nola autonomia-erkidegoekin eta udalekin, etorkizunean hiri barruko eta hiriarteko abonuak bateratu zein integratzeko eta garraio-txartel bakarrarekin funtzionatu ahal izateko, Europako beste herrialde batzuetan gertatzen den bezala.

Gehiago ikusi