Gutxieneko zerbitzua eskaini behar duten Bilbobuseko 38 autobusetatik 24 geldirik daude, "sabotajeengatik"
Gutxieneko zerbitzua eskaini behar duten Bilbobuseko 38 autobusetatik 24 geldirik daude "sabotajeengatik", Biobide enpresa emakidadunak asteazken honetan salatu duenez.
Zerbitzu hori kudeatzen duen enpresaren arabera, "autobusak errepidera atera bezain pronto saboteatzen dituzte", eta, ondorioz, berriro gorde behar dituzte instalazioetan. "Gurpilak ziztatzeaz gain, pintura eta esnea bezalako produktuak jaurtitzen dituzte ibilgiluen korridoreetan. Ondorioz, kaltetutako autobusak ordeztu behar dira, gutxieneko zerbitzuan atzerapena sortuz", salatu du Bilbobusen ardura duen enpresak.
Testuinguru horretan, Juan Mari Aburto Bilboko alkateak arbitrajea eskatu du "herritarren aurkako" grebari amaiera emateko, eta Eusko Jaurlaritzari gutxieneko zerbitzu gehiago eskatu dizkio.
Enpresa-batzordeak, berriz, "oso larritzat" jo ditu adierazpen horiek, eta Udalaren "difamazio-kanpaina" oso kezkagarria dela ziurtatu du. Langileek azpimarratu dute ez dutela KPIa bermatzen duen igoerarik jasotzen ez duen proposamenik onartuko, eta % 62ko kontratu prekarioak lanaldi osoko kontratu bihurtu behar dituztela greba mugagabea bertan behera uzteko.
ELAk erosteko ahalmena bermatzea eskatu du
Halaber, langileen erosteko ahalmena bermatzea eta kontratu prekarioekin amaitzea eskatu du ELAk. Sindikatuak gogorarazi duenez, langileak 2021etik daude hitzarmena berritu gabe, eta, beraz, pilatuz doa erosteko ahalmenaren galera.
Bilbobuseko langileak greba mugagabean daude apirilaren 9tik.
Zure interesekoa izan daiteke
Kamioilari bat zauritu da Taxoaren, deskargatzen ari zen metalezko fardel bat gainera erorita
59 urteko gizona Nafarroako Unibertsitate Ospitalera eraman dute, pronostiko erreserbatuko kolpe ugarirekin. Larunbat honetan, lanean ari zela gertatu da istripua.
MasOrange osoa eskuratzeko akordio ez-loteslea iragarri du Orangek
Operazioa urte honen amaieran egitea aurreikusten du. Horrela, Euskaltel, MasOrangen integratuta dagoena, enpresa frantsesaren eskuetara igaroko da.
Dozenaka kamioik trafikoa oztopatu dute Iruñean, baldintza hobeak aldarrikatzeko
Tradisna elkarteak hilabeteak daramatza "fiskalitate justua", garraio astunari bidesarien kobrantza etetea edota azpiegiturak hobetzea aldarrikatzen.
Eusko Jaurlaritzak Berrikuntzaren Itsasargiak abiatu ditu, Euskadi abangoardia zientifiko eta sozialeko Europako polo gisa sendotzeko
Berrikuntzaren Itsasargiak aurkeztu ditu, lehentasunak eta apustuak argitu, eta gizartean eta ekonomian eragina izango duten ezagutza aurreratuko proiektuak sustatzeko. Berrikuntza Funtsak 81 milioi euro izango ditu 2026an, eta % 6 handituko da urtero, 2030ean 103 milioi eurotik gorakoa izateko.
Angularen arrantza, bertan behera Euskadin
Erabakia bi txostenetan eta Arartekoaren ebazpen batean oinarritu da, aurreko kanpainan Euskadin 198,44 kilo angula arrantzatu ondoren.
Errenta aitorpena: urtea amaitu aurretik kontuan hartu beharrekoak
Datorren urteko errenta aitorpenerako oraindik hilabete asko geratzen bada ere, 2025eko ekitaldia amaitu aurretik, hainbat neurri har ditzakezu zergak arintzeko. Urtea amaitzeko bi hilabete falta direnean, Arkaitz Urdapilletarengana guri zenbait aholku eman dizkigu faktura fiskala murrizteko.
62 urteko gizon bat hil da Iturmendin, lan-istripu batean
Egurgilea mozketa lanak egiten ari zen Nafarroako herrian, Maugiaburu inguruan, eta adar bat gainera erorita zauritu da.
EAEk Espainiako Estatuari ordainduko dion Kupoa 1.532 milioikoa izango da 2026an, % 2,9 gehiago
2025ean 1.407 milioi euro ordaindu ditu guztira, baina ostegun honetan argitaratutako aurrekontuak kalkulatu du aurtengo azken likidazioa handiagoa izango dela, 1.700 milioikoa, hau da, aurreikusitakoa baino 293 milioi gehiago.
Europako Banku Zentralak interes-tasak % 2an mantendu ditu inflazioa egonkor dagoelako
EBZren Gobernu Kontseiluak, Florentzian bilduta, uste du "ekonomiak hazten jarraitu duela, nahiz eta nazioarteko ingurunea zaila izan".
Volkswagen taldeak mila milioitik gorako galerak izan ditu hirugarren hiruhilekoan, muga-zergak eta Porscheren arazoak direla eta
AEBko muga-zergen igoerak eta Porsche kirol-autoen fabrikatzailearen estrategia-aldaketak (errekuntza-motorra duten modeloen ekoizpena mantendu nahi du) 7.500 milioi euroko karga gehigarria ekarri dio taldeari. Karga horiek gabe, errentagarritasun-operatiboa % 5,4koa izango litzateke.